یار

اشعار سید مصطفی موسوی انابت

یار

اشعار سید مصطفی موسوی انابت

خودم برای خودم

دوشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۷، ۰۹:۲۰ ق.ظ

دوباره باتفعل حافظ دوباره فال خودم

دلم گرفته دوباره به سوز حال خودم


تو نقطه اوج غزل های سابقم بودی

چه کرده ای که شکستم خیال وبال خودم


چرا نمیشود حتی بدون تو خندید

چرا،چگونه،چه شد این سوال خودم


چرا نمی رسد این بهار بعد از تو

چرا نمیرود این خزان سال خودم


اگر ندهی پاسخی به جان خودت

که میروم به نیستی و بی خیال خودم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی