یار

اشعار سید مصطفی موسوی انابت

یار

اشعار سید مصطفی موسوی انابت

دفتر عشق

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۱ ب.ظ

ای صدایم همه با موج تو تنظیم شده

دوستت دارم و ماه شبِ هستیم شده


روزگار من از آن روز که تو آمده ای

با نگاه های مه آلود تو تقویم شده


من که محکوم به جرم تو شدم باز  ولی

جرم زیبایی ات آیا به تو تفهیم شده؟


دور از آغوش تو دلتنگ ترینم آری

پهلوانی که به آغوش تو تسلیم شده


بی تو با هرچه که باشد همه محکوم شدم

مثل مظلوم ترین کشور تحریم شده


نه فقط این غزل تازه سید ، بلکه  

دفتر عاشقی من به تو تقدیم شده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی