یار

اشعار سید مصطفی موسوی انابت

یار

اشعار سید مصطفی موسوی انابت

به ظاهر مرد

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۵۸ ق.ظ

در نگاهت خود به ظاهر مرد کردم

من در درونم آن نباید کرد ، کردم

دانسته بودم بی توبودن مرگ حتمیست

دانستن بی دانشم را سرد کردم

تا در خودم عادت کنم حرفی نگفتم

رفتی و از قلبم خودم را ترد کردم

من همچو زخمی ها پرانم را گشودم

هی ضربه خوردم هی برایت درد کردم

گفتم که آبان می رسی مرداد رد شد

برگان سبزی را که دیدم زرد کردم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی